Hmm.... /:( うーん.... /:(

Bordem led me to this. I got my DSi taken away for two months, but I get it back tomorrow. (Good for me!) So. That means I have been very inactive with all the Hatena sites. I can't remember when my last post was...
Oh great. Why must I think about T.U.S. now?? /:( Ugh. I think i'm gonna leave before I spaz out on you.
Bye.

  • ShadowStar

Bordemこれに私を導いた。私はDSiは2ヶ月間連れ去らだが、私は明日それを取り戻す。 (私にとってはグッド!)だから。それは私が非常にすべてのはてなのサイトが非アクティブにされていることを意味します。私は偉大なああ...されたことは覚えておくの投稿時に私の最後の。なぜ私は現在、約東京理科大と思う必要がありますか? /:Ugh.と思うバイ私はあなたに無能だ私の前に残してやる(だShadowStar。-