Let's See how I work with this thing. のは、私がこの事をどのように機能するか見てみましょう。

I'm pretty sure no one's reading this, so I am now offically making this my talk-to-myself-on-the-internet page. So far, I'm listening to Despair by Vocaloid Miku, and I am SO not used to Piko not singing in the backround!! Anyway...(Song change- Piko Hope)
So, let's see how I work this thing...

私はかなり誰のは、これを読んで確信しているので、私は今、正式に作っていますこれが私の話から自分自身- -インターネットページに表示されます。これまでのところ、私は、初音ミク絶望を聞いている私はとてもピコbackroundので歌っていないことに慣れていないね!とにかく...(ソン変更-ピコホープ)それでは、私はこの事を回避する方法を見てみましょう...