Wow...

Hello people around the world!! My name is ShadowStar, and this is my first post on Hatena::Diary! Congratulations for finding me!
A couple things about me:
I'm TOTALLY addicted to ugomemo.hatena.ne.jp (Flipnote Hatena, for people in America [or at least people that know English])
I absoultly LUV drawing, so you might see me post a couple of them (and some Flipnotes) lol
And now i'm done! I'll post [write] more soon! See you then!

  • ShadowStar

世界のこんにちは人!私の名前はShadowStarであり、これははてなの私の最初の投稿::日記です!おめでとう私についての発見はカップルのこと!私:私は人や[アメリカにいる全面的に中毒するためにはてなはてなugomemo.hatena.ne.jp(図面知っている英語は少なくとも人])私はabsoultlyマブラヴので、可能性があります!参照してください行わ私は今私が投稿カップルそれら(および一部のFlipnotes笑)そして、私は[もっと早く]と書いた投稿よ!そのときに参照してください!- ShadowStar